بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت
سرخط خبرها

نائب رئیس هیات تکواندو خراسان رضوی: تکواندو بانوان خراسان رضوی نسبت به آقایان با رشد بهتری مواجه است 

  • کد خبر: ۱۶۷۵۷۷
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۵
نائب رئیس هیات تکواندو خراسان رضوی: تکواندو بانوان خراسان رضوی نسبت به آقایان با رشد بهتری مواجه است 
نائب رئیس هیات تکواندو خراسان رضوی از عملکرد مطلوب بانوان تکواندوکار خراسانی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، فاطمه درحی در گفت‌وگو با شهر‌آرانیوز در خصوص عملکرد بانوان تکواندوکار خراسانی  اظهار کرد: در حال حاضر شرایط تکواندک بانوان و آقایان  در خراسان رضوی یکسان است، بانوان عقب‌تر از آقایان نیستند و رسیدگی از طرف استان کاملا یکسان است کما اینکه بانوان نسبت به آقایان از نظر کمیت، شرکت در مسابقات و... رشد بهتری داشته‌اند. 

وی در خصوص چالش‌های مسیر تکواندو بانوان بیان کرد: مهمترین چالش ما سالن بود چرا که سالن بزرگ که مناسب برگزاری رویدا‌دها و مسابقات ما باشد را نداشتیم که با کمک هاشمی جواهری حل شد. خوشبختانه پس از دریافت سالن تقریبا هر هفته مسابقات را برگزار کردیم به نحوی که به اعتراض داوران مواجه شدیم. 

نائب رئیس هیات تکواندو خراسان رضوی با اشاره به رفع موانع تکواندو بانوان، عنوان کرد: عملکرد رئیس هیات همواره به نحوی بوده است که بانوان ما سختی کمتری را تجربه کردند.
 
درحی از برگزاری کلاس‌های درجه ۲ و یه داوری و مربی‌گری خبر داد و گفت: قریب به ۶۰ داور به جمع داوران افزوده شده که با رضایت آنان از برگزاری کلاس‌ها مواجه شدیم. 

وی افزود: متاسفانه یکدیگر از چالش‌های عدم وجود اسپانسر است که تاثیر بسیاری در رسیدگی به بازیکنان و مربی دارد، اما این مساله صرفا در هیات تکواندو نبوده در اکثر هیئات ورزشی دیده می‌شود.

نائب رئیس هیات تکواندو خراسان رضوی در خصوص ملی‌پوشان خراسانی، اظهار کرد: سال‌گذشته دو نفر از تکواندوکاران ما به اردور انتخابی تیم ملی بودند. مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان برگزار شد که شانس با جوانان ما یار نبود و در اردوی انتخابی نونهالان قوی ظاهر خواهیم شد.

درحی استعداد تکواندو استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: متاسفانه چندین سال با کرونا مواجه بودیم و شرایط خوبی حاکم نبود اما امروز شرایط مطلوبی وجود دارد، سال گذشته ۴ تیم کمیته در لیگ برتر داشتیم که دو تیم به روی سکو ایستادند.

وی در خصوص حمایت از ورزشکاران، بیان کرد: علاوه بر برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران، هریک از تکواندوکاران که به اردوی تیم ملی راه یابد ۱۰ میلیون تومان از طرف هیات دریافت می‌کند. 

نائب رئیس هیات تکواندو خراسان رضوی در نهایت از تابستانی مملو از مسابقات تکواندو بانوان خبر داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->